HUNTING FOR FOOD

https://www.facebook.com/cheqmaApartmentTHE BEST FOOD EVER

Disini cheqma share kedai makan yg korang tak boleh miss klau dah sampai kelantan tau..layann!!

Banyak gerai/restoran yang korang boleh layan di Kota Bharu ni, boleh perhatikan dimana rata-rata gerai agak ringkas akan tetapi pulangan yang sangat awesome. Beli bungkus atau makan di kedai lebih bermakna. 


Korang boleh layan review2 yg dibuat oleh pengunjung yang datang ke kelantan ni.by the way,thanks and kredit kpd penulis blog ya..Cheqma promote blog u all sekali.hehehe

klik pautan ini :
1. http://www.nazrulakram.com/2016/12/5-tempat-sarapan-pagi-best-di-kota-bharu.html

2. http://www.ammboi.com/2016/06/28/12-tempat-makan-menarik-dan-sedap-di-kota-bharu-kelantan/

3. http://saji.my/kedai-makan-kelantan-sedap/

4. http://travelchameleon.net/kota-bharu-a-food-haven-spot/

 Warong Pak Mat Teh Tarik Madu


Warung Pak Mat ni terletak di jalan menuju ke Pantai Cahaya Bulan. Kalau korang dari pusat bandar Kota Bharu, korang cari je signboard menghala ke Pantai Cahaya Bulan (PCB). Ikut je jalan tu hinggalah korang jumpa kiri kanan jalan ramai orang jual jagung rebus. Tapi bukan kat situ, depan lagi. Terus lagi hingga jumpa Balai Polis Badang di sebelah kiri dan dalam 5 meter dari balai polis Badang tu ada simpang masuk kiri, terus masuk simpang tu. Nak lagi jelas kat simpang tu ada signboard besar tulis Medan Ikan Bakar (MIB) berwarna merah. Tidak jauh selepas masuk simpang tu korang boleh nampak sebelah kiri jalan ada Warung Pak Mat ni. korang boleh ambil nombor telefon kedai Pak Mat ni 013 919 8131.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

STUDIO PLUS ; 1 BEDROOM APARTMENT

KELANTAN ATTRACTION SHOPPING PLACE